Translate

2015. november 6., péntek

7.rész

Az orvos közölte velünk a rossz hírt:
-Kisasszony,a barátja súlyosan gluténérzékeny és kisebb cukorbetegség is fellépett..Milyen gyógyszert szedett a betegsége ellen,fontos lenne tudnom!-mondta a doki.
-Mi??-fagytam le-ő nem ..
-ő sosem volt gluténérzékeny,nem szedett gyógyszereket!-mondta Nina
-óhh..hát akkor súlyosabb a helyzet mint azt gondoltam-ilyesztgetett az orvos
-de..miért ez mit jelent?-kérdeztem
-a gluténérzékenység bár tudjuk,h mit takar.nos ez általában gyerek vagy serdülőkorban jelentkezhet,ezt még gyerekkorban meg kell előzni ,mert felnőttkorban komoly károkat is okozhat,akár halállal is járhat.
-de..ez nem lehet,mit lehet tenni?-kérdezte Nina
-nos,igen aggodalomra semmi gond hölgyeim egy beavatkozással meg tudjuk előzni a cukorbetegséget,de a gluténérzékenység ellen sajnos már nem lehet tenni semmit.
-mit ért a beavatkozás alatt?-kérdeztem
-műtétet ,kisasszony
-naaa...nem nem és nem a testvérem nem feküdhet kések alá ,ha valamit elrontanak akkor..
-hölgyem,kérem nyugodjon meg a beavatkozást szakembereink végzik akinek már van ebben tapasztalatuk..
-és ez a műtét teljesen meggyógyíthatja,-kérdeztem
-mindent meg kell próbálni-felelte az orvos
Közben Ian kihívta Ninát és eltűntek,fogalmam sincs hova mehettek
-és a műtétet mikor csinálnák?
-nos,a kórház kórtermei teljesen be vannak táblázva,max fél év múlva tudnánk helyet adni,addíg pedig sokat romolhat a beteg állapota,azt javaslom keressenek egy magánklinikát ahol minnél előbb kapnak helyet.Pár hónapig tudjuk csak enyhíteni a tüneteket,különböző gyógyszerekkel,ez az ídő elég a beteg felkészítésére.Azt javaslom hamar kezdjenek el kórházat keresni..aprópó a barátja várhatólag negyed órán belül felébred,ha mégsem nyomja meg a nővérhívót és intézkedünk.Nekem most mennem kell!Megtenné,h közli a beteggel az állapotát én nemhiszem ,hogy visszaérek és a betegnek mindenképp tudnia kell a helyzetről,előre is köszönöm!-mondta el ezt a rengeteg infót egyszerre az orvos
-de kérem maradjon még annyi kérdésem van...
-elnézést kisasszony,de mennem kell-azzal távozott
ez az egész annyira sokkoló,fogalmam sincs,hogy most mit kéne tennem ...még magam sem fogtam föl,hogy mi történt amikor Merci hívogatott,a 7.hívására fölvettem,pedíg mondtam,hogy ne keressen
-szia.-szóltam
-tinnna!végre h fölvetted.Egy borzalas dolog történt..De mi a baj miért ilyen a hangod ,sírsz?
-Miután mindent elmondtam már 2-en sírtunk
-Tini,tudom,hogy most a legkevésbé sem szeretnél még több rossz hírt de muszáj hogy tájékoztassalak,pedig megtíltották!1. Sergió megfenyegetett minket tudja h elmentetek
-Merci nee... nem érdekel most Sergió ez a legkisebb gondom
-de Tini ezt muszáj tudnod:a szüleid annyit tudnak,hogy eltűntál és kerestetnek rendőrökkel világszerte,javaslom hogy azonnal lépjetek le amilyen gyorsan csak tudtok
-Mi???,-fagytam le
-Tina most mennem kell,vigyázzatok magatokra ,vigyázz Jorgera..siess vissza és útközben találj ki valami frappáns indokot!!Szia!-már szinte suttogta,majd bontotta a vonalat
Csak az én szüleim lehetnek ennyire...és mindíg a legrosszabbkor,ha nem lenne ígyis sok gondom...chajj de most Jorge a legfontosabb!!!
El voltam merülve a gondolataimba amikor Jorge ébredezni kezdett
Azonnal odarohantam az ágyához és megvártam míg kinyitja a szemét
-Kicsim,kicsim!Ittvagyok,nézz rám!Ittvagyok,nincs semmi baj!-mondtam könnyezve
-Hol vagyok??
-Kórházba..
-Miért sírsz,ennyire súlyos a helyzet
-Csak nyugodj meg jó!!?? Majd belekezdtem a mesélésbe és elmondtam ,hogy mi a helyzet..
Amikor a végére értem még akkorsem szólt semmit csak bámulta a fehér takaróját
-Hé!!Nézz rám,minden rendbe lessz!!-és ekkor belenézett a szemembe és láttam az övébe azt a félelmet amit még soha..ő mindíg is egy vidám vicces ember volt,most viszont egy reménytvesztett félelemmel teli fiút látom,és megszakad a szívem..nem bírtam tovább megöleltem és ő amennyire tudott visszaölelt..
-szeretlek kicsim és soha nem tudnálak elhagyni,mindíg ittmaradok veled!-mondtam
-é is szeretlek és úgy döntöttem ha másért nem is miattad érdemes élnem és ezért..ezért megcsináltatom a műtétet.Miattad szeretnék élni,hogy boldoggá tehesselek és lássam a mosolyodat ahogy most is! :)
Én ezután csak megcsókoltam majd bebújtam mellé az ágyba és magamra is húztam takarót
-szeretlek mondta és a takaró alatt körülfogta a derekamat
-hát még én!De most pihenned kell,és amikor fölébredsz én ittleszek melletted,,és itt fogok feküdni,aludj nyugodtan itt maradok veled leszek és nem megyek sehova!
-várj még kell valami az alváshoz.-mondta majd megcsókolt ami 2 percig tartott kb
-aljudj!-utasítottam és simogatni kezdtem ő lecsukta a szemét és pár perc múlva már el is aludt...megjegyzem betegen is cukiii
Majd én is követtem az alvásba ezekszerint mert egy nővér ébresztett


Nahát nemtom mi van velem...kissé úgy érzem leeresztettem ..nemtudom mivan de mintha már nemtudnék annyira sem "jó"-(szerintetek) részeket írni mint eleinte..vagy inkább maradjunk az elfogadható részeimnél XDD
Kérlek nézzétek most ezt el..tényleg nemtudom mi történt most velem bocsi!

4 megjegyzés:

  1. En imádom annyira csodäsan irsz mikor lessz a kövi??

    Sztem ugyan olyan csodasan irsz

    VálaszTörlés
  2. Jajjj..köszi tényleg!!! <3 A kövi valószínű.hogy csak jövő hét hétvégén lesz kész :/

    VálaszTörlés
  3. Istenem!Mi az hogy leereszkedtél?Fantasztikus volt!Nagyon siess a kövivel! <3<3<3

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus,imádom!<3
    Kövit most!:)

    VálaszTörlés