Translate

2015. november 19., csütörtök

Kérdezz-felelek#2--válaszok

Kérdezz-felelek#2
Válaszok:

¤ Kíra kérdései 
1.Mikor lesz új rész a blogba?
Minden hétvégére próbálok majd legalább 1-et hozni,vagyis ez a terv!B
Miért döntöttél úgy hogy blogolni kezdesz?
Amióta az amor en el aire-Bogi blogjára rátaláltam (az volt az első blog amit megtaláltam,ennek hatására csináltam g+-t )azóta fogalmazódott meg bennem egy történet(abban nem voltak Vámpírnaplós szereplők,és most sem teljesen azt írom,amit még akkor találtam ki),vagyis azért mert volt/van egy komplett sztorim és természetesen az a cél h megosszam veletek,de igazándiból annyi formája van ,hogy még magamnak is le kell hogy írjam..néha még én is belegabajodok!
Hány éves vagy?
13
Mikor lesz a szülinapod?
augusztus 30.Mi a kedvenc mozi filmed?
Inkább sorozatokat nézek,de szeretem most pl.:Jurrasic World-öt
Kedvenc szereplő a violettából?
Lehet engem ezért most megkövezni,de én kivételesen nem a főszereplőt szeretem (persze őt is de..)Kedvenceim:Francesca és a fiúk de akit a legjobban szeretek az LEON!!

¤Vanda kérdései
Mit csinálsz miközben blogolsz?
Néha zenét hallgatok ha nincs időm külön azt csinálni,amúgy szerintem semmi különöset,koncentrálok a megfogalmazásra és tiszta idegesen és fénysebességgel próbálom megírni a részeket,mert utálom amikor anya benyit és megzavar,valószínű,hogy az utolsó rész is ezért lett olyan amilyen,de majd igyekszem javítani,csak az idővel van gondom..xdd
Honnan jön az ihlet?
Hát ez mint már említettem :van egy komplett sztorim teljes félhomályba és összegabajodva..nem is annak a mintájára csinálom,inkább csak jeleneteket veszek belőle,az ihlet még sajnos nem a saját életemről szól,még nem volt részem igazi szerelemben,inkább arról szól h én hogyan képzelem él mindezt egy másik szereplő szemszögéből(am egy nagy álmom h összejöjjön jortini),sokszor órákon ,bioszórán főleg,szoktam kitalálni a részek tartalmát...xdd...de komolyan eddíg csak bioszórán sikerült.Tehát a rövid válasz bioszóráról!:)
Kedvenc blog?
Én választani sem tudnék :),ahányat olvasok annyit szeretek,imádok,de tényleg !!De ha komolyan kellene választanom akkor egy komoly holtverseny alakulna ki!Kiemelném:Orsi,Klaudia,Panna blogjait,az All of me loves all for you-t,és az amor en el aire-t.Ezek azok amiket mindenáron olvasok,ha meglátom h jött új rész addíg nem nyugszok amíg el nem olvastam :)
Kedvenc film?
Lehet h furcsa de nekem nincs kedvenc filmem,nem nagyon szoktam filmeket nézni,inkább a sorozatok híve vagyok:The vampire diaries,The waling dead,Violetta-elég furcsa párosítás de ezek a kedvenceim..ha nagyon kellene választani akkor a Jurrasic World !Ez volt az utolsó film amit mostanába néztem:)

¤Brigi kérdései
Mi inspirál?
Az olvasóim kommentjei,maga a sorozat,a fantáziám xdd,és a szereplők személyisége!!

¤Lili kérdései
Mi inspirál? 
Már leírtam :)
Honnan van ihleted? 
Mindig változik,de legtöbbször biológiáról(nemtudom miért pont onnan)
Kinek a blogjait ovasod? 
Fruzsiét,Klaudiáét,Pannáét,tiédet :),Bogiét,Orsiét,Nikiét,Biusét...és még rengeteget,sokat kihagytam XD
Ki a kedvenced a Vilubol? 
Egyértelműen LEON!! <3
Mi a kedvenc TV csatornad? 
Szeretem:FOX,Disney,TLC,Viva,RTL-és asszem ennyi
Mikir kezdtel blogolni? 
Ez nemtudom h miert/mikor akart e lenni,de talán a miért értelmesebb!
Azért,mert...nem is tudom...meg akarom osztani veletek a saját kitalált történetemet!:)
Honnan jött az ötlet hogy blogot szeretnél írni? 
Amm...szerintem ez valahogy úgy lehetett,hogy a többiek blogjai hatására,bennem is elindult egy történet...de a megvalósítás őszi szünetbe jutott el az agyamig,amikor egy szállodába mentünk (igen ősziszünetben) és annyira nem voltak korom beliek h egyedül voltam kicsit nagyon és még volt időmis..-emlékszem,hogy egy nagy levegőt véve minden kétellyel együtt,belekezdtem,és visszagondolva örülök,hogy megtettem!
Mit vársz a blogodtol az elkövetkezendo idoben (pl. : több olvasó, díj, stb.) 
Hát számomra már az is nagy dolog ,hogy egyátalán vannak olvasóim és tetszik nekik,nagyon féltem h senki sem fogja olvasni.És igen nyílván mint mindenki más én is szeretnék több olvasót,de tudom,hogy azért rengeteget kell tenni,fejlődni írás terén meg minden..
Díj...hát igen ebbe még így nem igazán gondolkodtam,de igen természetesen szeretnék XD,de ez sem fog egyik napról a másikra megtörténni ezért is tenni kell,mert ha egyátalán valamikor (az életem során) fogok is kapni,azt sem azért akarom,mert kedvességből meg lesajnálásból,csak akkor ha már tényleg olyan jó a történet˛/blog,hogy megérdemel egyet,és fejlődik....amitől még ebben a pillanatban messze áll!
Hány éves vagy? 
13.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nahát ennyi lett volna ,remélem sikerült kielgítő és érthető válaszokat adnom!:)







3 megjegyzés: