Translate

2015. november 28., szombat

11.rész--- Mi volt ez?

Miután életem szerelme elment, mi sem tehettünk mást, haza mentünk. Egyedül. Lodo volt az az ember aki tartotta bennünk úgymond a lelket , neki még itt van Thomas. Az első hetet még úgy ahogy kibírtam, próbáltam beletemetkezni a munkába, a többiek sem tudtak másképp cselekedni. A napjaink reggel 10 től délután 4 ig próbával teltek, aztán persze az első napokban valamennyire kihasználtuk, hogy nincsenek itthon a fiúk kibeszéltük őket, nevettünk de mindennek hamar vége lett amikor rájöttünk hogy napról-napra növekszik a hiányérzet. Nagyon rossz volt úgy fölkelni, hogy senki nincs mellettem… egyedül vagyok, nincs aki… .. és itt sorolhatnám dolgokat, de még olyan sincs aki elszívja mellőlem a levegőt…
Jorgeval tényleg amikor csak tudunk beszélünk, de ez nagyon nem ugyanaz mint élőbe, borzalmas ez a távkapcsolat… amikor minden egyes percben arra gondolsz valyon mit csinálhat most..?  És igen néha egyből a legrosszabbra gondolok, pedig tudom, hogy nem tudna megcsalni, mert nem én vagyok az akit megcsal hanem velem csal meg mást.
-olyan kihalt itt minden!!  Nem?? - kérdezte Cande
-Ne is mondd!! - féltem
-Fel a fejjel csajok, már csak 24 nap! - mondta Clari, ő már jártas a távkapcsolatban, mivel még a 2. évadban kilépett, de tudjátok!
-Ajj, csajok létszi ne beszéljünk erről! - mondta Merci
-Jó tényleg, hagyjuk ezt! - mondta Lodo
-Mit csináljunk?? - kérdezte Alba
-ömm… elmehetnénk shoppingolni aztán nézünk valami filmet, este buli?? - ötletelt Cande
-naaa… ez tök jó, bennevagytok?? - kérdeztem már lelkesen
-oké legyen! vágták rá majdnem egysszerre!
Tehát a nap Cande terve alapján alakult.. elmentünk shoppingolni a mi kis drága testőrjeinkkel! Főleg ruhaboltokban jártunk, íme pár bizonyíték!! :::













Miután fölvásároltuk a plázát hazamentünk elpakoltuk a cuccainkat és leültünk a nappaliba a tv elé.
-Na? Mit nézzünk?? - kérdeztem
-Ömm… -gondolkoztak
-Romi film?? -kérdeztem mosolyogva és szivecskét formáltam a tenyeremből.
-HORROR!! -ordítottak egyszerre
-mii?? -kérdeztem
-Ohh, Tini fél!!-mondta Merci
-Tényleg kiskorúaknak nem szabad, 18 a kórhatár- mondta ezt pont Alba szarkazmussal
-Már átléptem a 18 - dőltem hátra és bevágtam a durcit
-Na, ugyanmá' csak hülyültünk! - mondta Lodo
-Jolvan akkor nézzünk horrort. -mentem bele
Nekiültünk és rövidesen kiválasztottuk a filmünket a

-mellett döntöttünk.
A film amúgy nagyon nem volt ilyesztő, csak egy kicsit féltem de… áhh semmiség én nem félek… főleg nem horroroktól! -ajj most csak hitegetem magam??

Miután vége lett fölmentünk és fölvettük a bulihoz az újonnan vett rucinkat majd kisminketük magunkat és egymást, így gyorsan elment 3 óra. Igen nekünk 3 óra kellett h elkésziüljünk:





Igazándiból bele sem merek gondolni, hogy mi mit fogunk csinálni ott egyedül a fiúk nélkül, mivan ha ránkmásznak vagy meg akarnak erőszakolni, mondjuk ott lesznek beépülve az őreink de ha véletlen nem figyelnek… hát nemtudom mire számítsak. Mielőtt beültünk a limóba-igen limuzinnal szeretnénk menni és sikerült szerezni-még fölhívtam Jorget és elmeséltem neki röviden a mai nap eddig és ezután következő dolgait. Hát… nem igazán örült, hogy bulizni megyünk, de a helyében én sem repestem volna. Túl későn érnénk haza ezért csak holnap reggel fogunk már beszélni így egyúttal el is köszönünk egymástól. Majd beszáltam én is és go party !!!
Beértünk és mindenki tombolt, hihetetlen mennyi ember ott volt:





Hamar sikerült elvegyülni a tömegbe. Először tudtuk hogy nem jó dolog de bedobtunk egy felest, csakhogy lazábbak lehessünk. Aztán beálltunk táncolni, egy darabig közösen majd megint ittunk kicsit, jó nem kicsit ha 15 koktélt számolunk fejenként egy emberre… pff nagyon beb*sztunk már az elején.. azután mindenki     visszaállt táncolni, de hamar szétszéledtünk , mert mindenkinek ismeretlen fölkérője akadt. Kivéve Lodonak neki eljött Thomas. Ez alól én sem voltam kivétel, nekem is akadt felkérőm akivel örűlt táncolásba kezdtem , ekkor éreztem csak igazán az ital hatását szédültem , és már a nevemet sem tudtam… összevissza ugráltam /táncoltam a tömegben a velem szemben tomboló ismeretlen fiúpartneremmel , amikor egyszercsak azt érzem hogy smárolunk, a helyes döntés az lett volna ha azonnal ellököm de annyira az ital hatása alatt voltam, hogy nem adta ki az eszem. Egyszer csak elkezd tolni be a wc felé , és körülnéztem de nem lattam senki ismerőst, tiszta kába voltam nem tudtam pontosan mit csinálok.. aztán hirtelen kitisztúlt minden és a fiú wc-ben találtam magam a falhoz tolva és az a srác akivel táncoltam összevissza de erőszakosan csókolgatja a nyakam.. belenéztem a fiú háta mögött lévő tükörbe, és tiszta homályt láttam, olyan volt mintha elbambultam volna , tudtam mit akarok de nem voltam képes megtenni,  teljesen be voltam rúgva. Amikor már rosszabbra fordult a helyzet erőt vettem magamon és hirtelen erőből ellöktem magamtól azt a srácot, aztán a 20 centis magassarkúmba próbáltam sietősen kivanszorogni a táncolók közé a kb 5 mp-es utat 2 perc alatt sikerült megtennem minden egyes lépésnél majdnem fölbuktam, egyszer visszanézem és a fiú bealudt a wc nél , bizonyosan ő is rendesen be b*szott ..
Tehát miután az emberek közé jutottam kerestem az ismerős arcokat és küszködtem a hányással… végül hosszas keresgélés után Lodóékra bukkantam miközben hevesen csókolóztak
-Lodo-ütögettem a hátát hogy nézzen felém begörnyedt testel,
 abban a pillanatban tényleg majdnem hánytam.
-úristen Tini! -mi történt??
Majd elmondom, de kérlek Keressük meg a többieket és lépjünk le , nagyon szarul vagyok! - mondtam még mindig begörnyedve
-Rendben, gyere! - majd fölkarolt a nálam józanabb helyzetben lévő barátnőm és indultunk a keresésre.
Alba-t nem kellett keresni meglátott minket amint nyomorult helyzetben vagyunk és azonnal odajött segíteni Lodonak bár Alba sem volt valami józan. Így mentünk , a lány wc ben találtunk rá a berúgott Mercire aki nagyba belemerült egy fiúba, nem akart velünk jönni mert eléggé megzavartuk , de tudom, hogy ezt még megköszöni, ő nagyon durva dolgokra képes ha iszik.
Clarit találtuk ezután nem messze ő 2 pasit próbált levakarni magáról, úgymond őt is kimentettük. Végül  a szintén berúgott Cande barátnőmre bukkantunk, ő minket keresett. Összeszedtük magunkat és kitánszorogtunk a limóig… szerencse hogy megint én ültem be utoljára mert elkapott a rókázás, miután végeztem elindultunk és rövidesen hazaértünk. Amikor már azt hittük ennél rosszabb nem lehet, Merci is kezdett velünk együtt kijózanodni, rájött a hibákra, és gondolhatjátok miket kellett mellette végighallgatni folyamatosan szidta magát, az őrületbe kergetett.
Hát hiába ilyen elveszettek vagyunk ha nincsenek itt a pasik, óriási hibába estünk, de már nem tudjuk visszafordítani.
A lépcsőn mentünk már, amikor fura sikolyhangra lettünk figyelmesek.
-úristen! - mi volt ez ??- ugrodtunk egymás nyakába.. még az őreink sem voltak itt a limót intézték.
-nemtudom, de nagyon félek! - mondta Alba
-ugye mondtam, hogy nem kellene horrort nézni.! -mondtam
-Jaj, és Tinita azt nem mondta a belső jóslóerőd , hogy ne igyunk le magunkat a sárga földig! - cseszett le Cande
-lányok hagyjátok már! - csitított Clari
Ekkor mindenki elhalgatott majd megint sikolyra lettünk figyelmesek, összerezzentünk… a hangok a villa birtokán vagyis a birtok szélén lévő kis házból szólt, ahol a takarítók  bejárónők ideiglenes helye van. Majd mellénk értek az őreink, Lodo üzenetet kapott és megszólalt az üzihangja amire mi autómatikusan megijedtünk…
-mitől féltek? - nevetett Brian az egyik testőr
-te nem hallod?? - kérdeztük
-nem én nem hallok semmi mást csak a főnököm szidását ha nem mentek be az ajtón.
Bementünk már nyugodtabban, meg voltam győződve hogy csak a fejünkbe szólt az a bizonyos hang.. mindenki bevonult a szobájába, már csak a fejem fájt, ahoz képest elég jól kijózanodtam.. letusoltam és befeküdtem az ágyba.. a mai nap annyira sűrű volt, hogy nem is bőgtem végig Jorge miatt, de nagyon hiányzik, de legalább a figyelmem elterelődött. Aztán ahogy gondolkodtam a sötét szobába elkezdtem félni, mivan ha nem csak a fejünkbe szólt… annyira megijedtem, hogy fölkapcsoltam a kislámpám és annak a fénye mellett aludtam el. Rám is fért volna az alvás egy ilyen nap után ha nem riadok föl pontban hajnali 3 kor egy zajra… azonnal az ajtóhoz rohantam és kinyitottam , a többiekkel találtam szembe magam akik ugyanúgy az ajtójukban állnak válaszra várva
-mi volt ez? - kérdeztük egyszerre


Nahát ez lenne az új rész! Remélem tetszett!! ;)

8 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett!Kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás!Siess!

    VálaszTörlés
  2. Nem nem most itt nem hagyhatod abba >_< ahhh legyen holnap is rèsz kèrlek megőrülök hogy nemtudom mi az aaaa na jó talán kibirom TALÁN de ha nem sietsz rosszul leszek imadtam ölellek ♡^ω^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos kövi résszel csak jövő héten tudok jönni. Sajnálom de holnap nem lesz időm, de sietek majd ígérem! Köszi Kíra én is ölellek <3 XD

      Törlés
  3. Basszus, ez nagy jó lett *--*
    Siess, mert megöl a kíváncsiság!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!:)
    Azonnal kövit,nem birok varni!<3

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, sajnos még várni kell :(

    VálaszTörlés