Translate

2016. január 8., péntek

24.rész---Ha harc, hát legyen harc!

Nemtudom,hogy mi volt velem de nagyon rosszul éreztem magam,úgy értem rossz volt a közérzetem..
De ugye Jorge leállíthatatlan volt.
-Jorge!Legyen már elég!-szóltam rá
-jó, oké... bocsi. -dőlt vissza az ágyba
-De most ezért nehogy megsértődj! Mostanában mindig ilyen vagy... -mondtam
-Igen,tényleg...-nézett kicsit magába
-De miért?
-Nemtudom...mostanában úgy érzem,hogy csak akkor vagyok jól,akkor vagyok igazán szabad és boldog ha fizikailag vagyunk eggyütt...
-De miért?Van valami...-folytattam volna de csörgött a telefonja amit fel is vett,fogalmam sincs ki hívja ilyen korán,de mivel kisétált a fürdőbe beszélni,ezért gondolom fontos...

Felöltöztem,és mentem ki megkeresni a szétdobált cuccok között a tegnap kapott levelemet,amit pár percen belül meg is találtam.Nem bontottam ki,mert ez eggyel több ok arra,hogy elmenjek Jorgehoz megnézni hogy kivel beszél, mondván hogy nem merem kibontani.Így is tettem.Mikor benyitottam a fürdőbe,először nem láttott,ennyit hallottam.:
-....
-próbáltam fölhozni -mondta idegesen
-....
-igen tudom..
-....
-hidd már el, hogy tisztában vagyok vele,de úgy tűnik elfelejtette én meg nem akarom összetör..-ekkor meglátott a tükörben
-le kell tennem!-mondta.Ezután felém fordult és csak néztük egymást.
-Mi volt ez?Kivel beszéltél?-kértem számon
-Ruggeroval...-mondta
-Aha-mondtam szarkazmussal,ha kiderül,hogy valaki más jött a képbe,én nemtudom mit teszek.
Azzal ki kaptam a kezéből az iphone 6 +-ját ami alig fért meg a kezemben(de hozzá szoktam,nekem is ugyanilyenem van,bár lehet lassan lecserélem a legújabbra).Rögtön megkerestem a hívásnaplót ,már gyanús volt, hogy nem próbálkozik elvenni,de aztán megértettem miért nem.Igazat mondott tényleg Ruggeroval beszélt.
-Mostmár elhiszed?-kérdezte azzal a ,,utálom amikor féltékenykedsz"nézésével, de most inkább csalódott volt.Kikapta a telóját a kezemből utána  távozott.Én viszont nem hagytam annyiban!
-De megmagyaráznád,hogy mit felejtettem el,meg úgy egyátalán miről beszélgetek?-kiabáltam utána
-Semmi érdekes.Ez olyan ami nem rád tartozik!-kiabált ő is
-De tudom,hogy rólam volt szó!-folytattam
-Látod?Ez az!Mindig azt hiszed rólad szól minden!-kiabált még mindíg én pedig kész voltam meggondolatlan lépést tenni,de teljesen megfeledkeztem,hogy van itt még valaki rajtunk kívül,aki ebben a pillanatban ránk is szólt és megmentette a fiát egy óriási pofontól.
-Mi ez?-nézett ránk felhúzott szemöldökkel Staysi
-Ööö...-néztünk egymásra Jorgeval
-Ja,nem a drámátokra hanem erre értettem!-mutatta a borítékot amit még mindíg nem bontottam ki.
-Az az enyém!-mentem érte és elvettem az asztalról,közben pedig próbáltam lenyugtatni magamat,hogy ne kapjak idegbajt Jorgetol...
Belevetettem magam a fotelba majd elkezdtem kibontani a borítékból a levelet.Bár ne tettem volna!
-Ajj! Ez nem igaz!-mondtam kicsit talán hangosan,aztán magamban kezdtem káromkodni..
-Mi az?-jött ide hátulról Jorge és hozott egy szivecske alakú csokit
-Ez békülőajándék?-kérdeztem
-Az!-mondta
-Akkor elfogadom!- vettem ki a kezéből a kis csokit amit azonnal be is kaptam,majd megadtam neki a lehetőséget hogy nézhesse ahogy egybe csámcsogom a csokit.
Hihetetlen ez a Jorge!Egyetlen dologgal képes mosolyt csalni az arcomra,nagyon szeretem!Viszont ebből hamar vissza kellett tér nem a valóságba,amit sajna meg is tettem.
-Mi az?-kérdezte újból Jorge, gondolom látta rajtam hogy valami nem okés
-Nézd meg!-nyújtottam át a levelet egy sóhajtás kíséretében..
Elolvasta,majd ő is sóhajtott egyet.
-Most mondd meg!Mert nekem nincs elég bajom,még ez is!-öntöttem ki kb.a negyedét a bennem kavargó gondolatoknak
-Mi történt?-ült le Staysi is
-Hát...küldtek egy levelet,aminek annyi a lényege,hogy le kell vizsgáznom,mivel a Violetta miatt otthagytam a sulit...
-Ezek szerint te még nem vizsgáztál le?Hát gratulálok kisfiam!Összejössz egy kislánnyal akinek egy sorozaton kívül semmilyen papír nincs a kezébe!-nevetett gúnyosan.
Na ez most akkora csapás volt.Úgylátszik Staysit tényleg nem kívülről kell megítélni, nagyon rosszul esett amit mondott,de ezt már említenem sem kellene.Ki az aki képes arra ,hogy egy számára ismeretlen személyről ilyen lealacsonyító NYILVÁNOS véleményt mondjon!? De legalább ne előttem tette volna.Elegem van,hogy kislánynak néznek.Oké,lehet,hogy nem lettem Dr. De akkor se ítéljen el.Abból is rohadtul elegem van,ha megtudják hogy még csak 18 éves vagyok máris elcsodálkoznak,bár ez azt tükrözi hogy érettebbnek látszok,viszont ezt egyesek nem veszik észre..!
-Fejezd be!-emelte fel a hangját Jorge
Én már most nem bírtam tovább,ezekben a dolgokban nagyon szíven tudnak ütni,igazán megsértett!...felálltam visszafolytva a könnyeimet és az érzéseimet. Egyenesen a hálóba tartottam aztán már csak Jorge kiabálása hallatszódott.Legalább ő meg védett..
-Nem látod,hogy nincs semmilye?-kérdezte Staysi-Csak azért van veled mert van pénzed!Ki fog használni teljesen...
-1.neki is van pénze,nem is kevés..
 2.az hogy itt laksz pár napig az nem azt jelenti,hogy beleszólhatsz az életembe!Ezt még gyerekkoromban kellett volna meg tenned,de mostmár felnőtt vagyok,és nem szólhatsz bele mit kezdek az életemmel és kivel vagyok,jó?-indult meg Jorge-
-Ja....és még valami!Örülnék ha nem hordanád le a csajomat mindennek,mert nincs jogod főleg nem itt,ki vagy szolgáltatva ezt ne felejtsd!Na pá! -azzal otthagyta és berontott hozzám
-Jól vagy?
-Persze!-válaszoltam,vagyis inkább hazugság volt

Telt-múlt az idő,el kellett mennünk dolgozni,addig Staysi itthon marad..ezt még meg kell szokni!
Még a kocsiban megtanultam azt a kevés szövegeket amit mára kaptam,amíg Jorge vezetett,de kisebb dugóba keveredtünk ezért úgy döntöttem kikérdezem a mai szövegét.Odaadta a papírjait és akkor szembesültem vele,hogy rengeteg szövege van mára,valószínű tovább marad.Én kikérdeztem, amit szarkazmusosan de sikeresen előadott amíg a dugóba ácsorogtunk.Kis idő múlva végre elindúlhattunk.Késtünk de jobb később mint soha,megérkeztünk.
Úgy lett ahogyan gondoltam,én hamar végeztem de Jorge még tele volt jelenettel,meg aztán amíg a fogakat meg a sminkjét leveszik az plusz fél óra,így hát nem tehettem mást, el kellett mennem...kedvem se és időm sem volt megvárni Jorget,Staysi elcseszte a napot.Azt hittem szimpatikus vagyok neki,kibékültünk és mivel még összehoztam neki a lakást is...ahh én hülye! Jorgenak igaza volt mindenben Staysivel kapcsolatban!

-Elmész?-kérdezte
-Aha-mondtam szomorúan
-De ugye tudod,hogy otthon van anyám!?
-Tudom.Talán most tisztázni tudjuk-na jó.ezt még én sem gondolom komolyan
-Nem tudlak meggyőzni hogy maradj,ugye?
-Hát sajnos nem!-nevettem fel
-De figyelj!Most komolyan beszélek,nagyon vigyázz magadra!
-Jó,hát csak nem fog megölni!?-nevettem
-De tényleg,te nem tudod mikre képes...ha kikészít vagy tovább piszkál azonnal hívj és megyek!Ne hagyd magad!-adott egy puszit majd ment
Kicsit megrémített amit Jorge mondott,meg kell szoknom hogy ő képes így beszélni az anyjáról,de mostmár kezdem érteni miért!

Kimentem és fogtam egy taxit.
Lehet engem hülyének nézni,lehet tényleg nem vagyok normális hogy most egyedül Staysihez készülök.De meg akarom mutatni,hogy nem vagyok az a fajta lány akiről ő beszélt.
Ha harc,hát legyen harc!

↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖


13 megjegyzés:

  1. Uuuuu még!!!!
    Kérlek nagyon kíváncsi vagyok,nagyon nagyon gyorsan hozd a kövit,oké?! De tényleg nagyon gyorsan! Megafantasztikus lett! Nagyon nagyon siess! Komolyan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben,még ezen a hétvégén lehet lesz ;)) köszönöm!!❤❤❤

      Törlés
  2. Uuuuu még!!!!
    Kérlek nagyon kíváncsi vagyok,nagyon nagyon gyorsan hozd a kövit,oké?! De tényleg nagyon gyorsan! Megafantasztikus lett! Nagyon nagyon siess! Komolyan!

    VálaszTörlés
  3. Imádom imadom csajszi fantasztikus

    Tini legyen is kemeny csajszi

    Hamar kovit!!! Mert megorulok

    VálaszTörlés
  4. Na most vagyok azon a ponton hogy nem tudom mit írjak mert még a lélegzetem is elállt annyira szuper lett! Nagyon siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jjaajjj.. ❤❤Hát nagyon köszönöm!!Sietek!!

      Törlés
  5. Whaaa *-* perfect
    Imádommm nagyon siesss :)

    VálaszTörlés
  6. El se tudod hinni MENNYIRE DE MENNYIRE TETSZETT!!! Jorge mint mindig most is cukkkkki volt hogy megvédte Tinit!♡♡ Az a banya meg állítsa le magát!! Csak beleront a mi drága Jortininkbe!!:(
    Azért nagggyon siess Anna!! Imádtammmmmmmm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Nagyon örülök h tetszik!
      Rendben sietek!❤❤❤

      Törlés
  7. Fantasztikus *--* Imádtaam:) Nagyon siess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösszi!Nagyon jól esik! :D ...úgy lesz!!!❤❤❤

      Törlés