Translate

2016. január 22., péntek

26.rész---Turns out the truth...this is impossible

-Jorge!-szóltam még mielőtt meg nem fordultam,de nem érkezett rá válasz.Elmehetett aludni?-kérdeztem magamtól....nem,azt csak hallottam volna,meg biztos szólt volna előtte!Letettem a tányért és elmentem keresni őt a szobánkban.Pechemre nem volt ott.Csendben becsuktam az ajtót,majd indultam keresni a telóm,hogy fölhívjam.Elindultam és a szemem sarkából,mintha ott lett volna a kanapén.Megálltam,hogy visszaemlékezzek mit láttam,mindez csak 1 pillanat volt,utána azonnal indultam az említett helyre megnézni.Lássatok csodát ott feküdt.
Leültem vele szembe és egy darabig csak néztem.Kerített magának takarót is,pedig szeretem takargatni,mert akkor olyan mint most is egy kisgyerek aki valószínű sok társával együtt,sosem fog felnőni.Ekkor nem érzem a korkülönbséget,sőt mintha én lennék az érettebb.Annyira aranyos amikor alszik,szegénykém nem bírta tovább a várakozást.Nem akart nélkülem de bealudt...ilyenkor olyan ártalmatlan,nincs sokszor lehetőségem ebben az állapotában látni,ezért most kihasználtam az alkalmat.

Kis idő múlva csak azt észleltem,hogy pirkadni kezd:

Leültem a kanapé mellé a földre és elkezdtem óvatosan simogatni a haját..de semmi.Mivel nincs szívem őt ítt hagyni (és nem akarok egyedül aludni...(mert persze abszolút nem vagyok félős) ) ezért hoztam egy pokrócot,annak érdekében hogy együtt aludjak Jorgeval egy kanapén,legalábbis ez a terv.
Óvatosan befeküdtem mellé.Eléggé össze kellett kuporodnom,és biztos hogy nem ebben a pózban fogom legjobban kipihenni magam,de a lényeg hogy az mellett vagyok aki szeret,és akit viszont szeretek!
Mikor már nem bírtam nyitva tartani a szemem,felemeltem a fejem és adtam neki egy szájrapuszit.Ez nálunk szinte már egy szokás,amúgy nem tudok elaludni,olyan mintha hiányozna valami,nélkülözhetetlen...majd hallottam hogy vele egyszerre lélegzek,utána már semmi,valószínű elaludtam.

A hátam mögötti mozgolódásra ébredtem.Kinyitottam a szemeimet és a vakító napba néztem,a legjobb ébredési élmény,mondhatom!(!)Így hát még ha nem is akartam volna,de muszáj volt megfordulnom.
Az ébredező Jorgéval találtam szembe magam,aki szokás szerint küszködött a felkeléssel.Átöleltem és belefúrtam magam a mellkasába.
-Hát te meg hogy kerülsz ide?-kérdezte csukott szemekkel,közben pedig visszaölelt
-Nem akartam egyedül aludni..-válaszoltam
-Hát én sem,csak valaki nekiállt hülyéskedni éjjel..-mondta
-Hééj?
-De legalább sikerült valamit összehoznod?
-Persze..Tényleg még nem is kóstoltad,na?
-Isten ments!-tiltakozott
-Annyira rossz biztos nem lett...-mondtam
-És kényelmes volt?-kérdezte röhögve (terelte a témát pedig nem ússza meg)
-Ja,gondolhatod mennyire...de te meg észre sem vetted hogy itt vagyok?
-Nem én elvoltam,nem gondoltam hogy...
-Persze biztos azt hitted fölemellek a 2 karomba és szépen leteszlek az ágyra,mi?
-Nem egészen de valahogy úgy...Megmutassam hogy?-de ekkor már a 2 kezébe vett és vitt is be a szobába.Lerakott az ágyra,és gondosan be is takart.
-Na így már más...-fújtam ki a levegőt
Jorge ledőlt mellém,többet aludt mint én,mégis sokkal rosszabbul néz ki..:D
-Mennyi az idő?-kérdezte fáradtan
-6.43-válaszoltam.Ez rekord a 11-es kelésünkhöz képest..
-Aludjunk már még!-fordult felém és megfogta a 2 kezem
-Te miben fáradtál így el?-kérdeztem nevetve
-Umm...Nemtom'...De ugye alszunk még?-kérdezte
-Nyugodj meg alszunk!-kuncogtam,de ezt már nembiztos hogy hallotta,szinte rögtön elaludt.
Na jó,most aggódnom kéne?De tényleg nem szokott ilyet csinálni.Fogalmam sincs mi van vele.

,,Reggel"...na jó délelőtt keltünk föl,Jorge legnagyobb örömére.A telefonom csörgése keltett,Mechi volt ki más?Csak ő közülünk az éjjeli bagoly,de ő nagyon...
-Umm...Mivan Mechi?-kérdeztem fáradtan miközben törölgettem a szemem
-Neked is szia!Amúgy csak annyi hogy ma nem kell bemennünk..de gondolom tudtátok,nem?
-Nem...miért nem kell?
-Nina úgy maga alatt van,mivel tudod ez az egész...
-Nem Mechi nem tudom...beavatnál?      
<-Mi történt?-kérdezte Jorge közben
<-Sssss!-csitítottam
-Ne mond hogy nem tudod?
-De tényleg nem...mondd már!
-Szoval azért nem kell,mert Nina teljesen készvan az miatt,hogy a szülei az elválást tervezik.De Jorgetol tudtad már,nem?
-Mii?? Nem!Nem tudtam...Basszus...Nemár!
-Na csak ennyi, léptem!Nektek meg jó nosztalgiázást,aztán nem rosszat csinálni!-Nevetett
-Nem,nem!
-Csáóó!
-Szia!-bontottam a vonalat

-Jó mostmár mondod?-kérdezte türelmetlenül Jorge
-A jó hír hogy ma nem kell bemenni dolgozni,hála Ninának.
-Aha,és mi a rossz?-kérdezte
-Hogy rohadtul lecseszlek mert nem mondtad el,pedig az anyád jelenleg velünk él!
-Mármint mit?
-Azt hogy válóperben vannak a szüleid!..
-Mi??Ezt Mechi mondta?
-Igen.De te nem is tudtad?
-Nem...Nekem senki sem mondott semmit.-nézett maga elé
-Hát ez fura...
-És Nina?Miért hála neki?-kérdezte
-Mert olyan rosszul érintette a dolog,hogy teljesen maga alatt van..-szomorodtam el én is
-El kell mennem hozzá,és beszélnem anyámékkal!-jelentette ki
-De héé!3 órája még hulla voltál.Nem kellene teljesen kipihenned...
-Nem!Most nem!-öltözött
-Dee??
-Nincs de!Szeretlek!-Adott egy csókot és már el is tűnt.

Nagyszerű...Nem is értem a szüleit.Szegény Nina!És Jorge?Ha nem is mutatja érzem hogy neki is fájdalmat okoz ez.De kinek nem ha elválnának a szülei,pláne idősebben amikor már föl is fogják a dolgokat.Ez borzalmas,és most nem is lehet mit tenni.

Megint egyedül maradtam.Már utálom és unom is ezt.Persze nem hibáztatom most Jorget,megértem hogy most muszáj volt mennie,de azért mégis..Ez így nem mehet sokáig.
Kikeltem az ágyból,Staysit nem láttam,minden teendőmet elvégeztem.Már csak 1 maradt...be kell bizonyosodnom róla.Tudnom kell,hogy most akkor terhes vagyok-e?!Ezért elmentem a legközelebbi gyógyszertárba venni egy tesztet,amit otthon el is végeztem.
Most nagyon jó lenne ha valaki mellettem lenne ezekben a percekben,a teszt ugyanis elvileg nemsokára fényt derít,arra hogy terhes vagyok-e...Rettegek!!
Teltek a percek én meg egyre idegesebben olvastam a figyelmeztető/használati útmutató lapon az utóbbi mondatokat,amin nagyon megakadt a szemem:
,,pozitív terhességi teszt esetén mielőbb keresse fel orvosát, hogy megerősítse a teszt eredményét! Ha gyógyszert szed, ne hagyja azt abba az orvossal való egyeztetés nélkül! Bármilyen halvány is a pozitív teszt, az általában terhességet jelez, de ilyenkor ajánlott a teszt újbóli elvégzése pár nap múlva."

Mikor éreztem hogy letelt az a pár perc,már szinte remegve fogtam meg a tesztet.Egyszerűen nem mertem és nem is akartam megnézni.Ez most jó pár dolgot megalapoz az életemben...szinte mindent!De egyszer muszály megtudnom,hisz ezt akartam.Megtudni az igazat...így hát megnéztem a tesztet
Ami pozitívat mutatott.

Mi??EZ LEHETETLEN!





                                                            

15 megjegyzés:

  1. Azta ez valami fenomenál lett *-* Te lány! Kész csoda vagy!:) Nagyon siess, mert lerágom az ujjaidat:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :D nagyon jol esik,de azért csoda nem XD .Sietek! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Nehogy attól a szőrős hörcsögtől legyen már terhes! Jorge mikor jön vissza? Ugye nem hagyja el ez miatt? Fantasztikus lett! Nagyon izgi! Kövi? Mikor? Siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Jorge ugye megígérte h nem érdekli ha pétertől terhes,de azért nem fog repesni sőt...-Nede nincs spoiler :D
      Köszönöm!<3 Sietek!

      Törlés
  4. Na varjunk csak.... Ezt most te sem gondoltad komolyan, ugye? Petertől? Ugye nem? :ooo
    Ez annyira Whaaaa.... Imádom *-*
    És hol van ilyenkor Jorge? :/
    Annyi kérdésem lenne hogy estig olvashatnád, de inkább siess!!

    Ui: NAGYON!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon fogok sietni! <3
      Sajna de...Jorge meg épp vigasztalja a nővérét XD :D
      Örülök h tetszik (még ígyis)<3 <3 <3

      Törlés
  5. Ez mar biztos te azt szeretned hogx teljesen megoruljek (amugy tudom hogy nem) ^ω^
    Ha petert lessz terhes biztos rosszul leszek!!!!!! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( :( Nem akarom,hogy rosszul légy...(azért én sem hagyom annyiban a dolgot,nem hagyom h peter tönkretegye ezt..XD :D <3 <3 <3

      Törlés
  6. Mikor irtad hogy a vége miatt haragosak leszunk már sejtettem dolgot...Attól b*zi rohadéktol gyereket?? NEM NEM!!!! Én azt szeretném ha lenne 2 iker kis Jortini!!*--* De tudom hogy szuperul fog végtodni ez (vlahogy) de szuperul fog merthat szuper az iromanyod!!:):););(;);;);) Naggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggyon siesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssede

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 iker??XD Hat sajna ez most nem kis jortini :(
      Köszönöm,nagyon jól esik...nagyon nagyon fogok sietni! <3 <3 <3

      Törlés
    2. Akkor mik lesznek?:D Kis Tiniter(ek)? Csak azt ne!! Elájulok ha elképzelem a kis szőrgombóc Tinitereket :"D

      Törlés
    3. Szörgombóc tiniterek :"D hát ez nagyon nagy!!
      Ajjj....nem mondok el semmit :D...nem mondhatok!XD

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Anna....Én...Ez fantasztikus!! NAGYON! KÉRLEEEEK! KÖNYÖRGÖM PRÓBÁLD MEG MA HOZNI! Térden állva könyörgöm amit nem látsz de csinálom! Kérlek! Tényleg! Könyörgöm♡ Annyira izgalmas és olyan kíváncsi vagyook! ♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kármen<33Nagyon jól esik! Jó hát akkor megpróbálom mára v holnapra hozni,de nem ígérek semmit;)

      Törlés