Translate

2016. január 1., péntek

22.rész---Jó nap ami rosszul végződik?


Reggel 11-kor keltünk, végre nincs senki aki felébresztene. Annak, hogy most elköltöztünk rengeteg negatív oldala van, de mégis azt érzem, hogy most vagyok a legboldogabb. Végre nem zavar minket senki, akkor kelünk-fekszünk amikor akarunk, úgy osztjuk be a munkán kivül az időnket ahogy szeretnénk. Összegezve szabadok vagyunk!

Miután felöltöztünk, és reggeliztünk műzlit, mivel azt nem nagy tudomány megcsinálni, elindultunk a mai forgatás helyszínére.
Ahol nagyba készültünk a forgatásra. :#black& black #selfie

Itt semmi különös nem történt, vagyis, hát csak annyi hogy Jorgenak ma nem kellett kamera elé állnia, tudta már előtte de mégse mondta el. Ebben nem is ez a felháborító, hanem hogy végig egy 3:20 perces jelenetnél engem nézett, nem csoda hogy eltévesztettem a szöveget… Amikor már arra a szintre jutottam, hogy megmondom ne nézzen, eltűnt. Na most ehhez szoljatok hozzá!! Nem tudtok, ugye? Hát én sem tudtam mire vélni.

A mai jelenetemet leforgattuk, már nem volt semmi dolgom, és a többieket sem akartam megvárni, mivel nem a villába megyek.
A bökkenő ott jött, hogy hogy jutok Jorgehoz? Mivel ő hozott kocsival, és a kerület másik végén lakunk… hát mit tudtam, mit nem , elkezdtem hívogatni. Foggalmam sincs mit csinál, de még a telefonját sem képes felvenni…
Kinnt ácsorogtam vagy 5 percen ketesztül, mikor végre eljött a barna herceg hófehér audin.
-Mond te még is mi a francot?? -folytattam volna de befogta a számat
-Ssssssss!! -csitított-Csak élvezd a napot! -vigyorgott és a gázra lépett
-Várj! Mivan?? -értetlenkedtem
-Majd meglátod! -mondta és olyan hangosra rakta a zenét, hogy azthittem kiszakad a dobhártyám.
-Jorge, Jorge! Lécci.. -próbálkoztam beszélni, de olyan hangos volt a zene, hogy lehetetlen volt hallani magamat.
-Bocs, nem értelek! -tátogta el Jorge
-Mi a… ..???-tettem szét a kezem, majd beletörődtem a helyzetembe és inkább hátradöltem. De mostmár mindeggy volt mert megérkeztünk.
-Végre!-sutogtam mikor kikapcsolta zenét , ezután kinyitotta az ajtómat és sejtelmesen elmosolyodott.
-Hol vagyunk?  -kértem számon, karbatett kézzel,  cseppet sem jókedvűen
-Nézz körül!
Erre csak megforgattam a szememet és egyhelyben elfordultam.
Alig fordultam 60 fokot, mikor szembesültem, hogy a város egyik legdrágább étermébe hozott.
-Én úgy szégyellem magam! -fordultam felé
-Semmi baj!
-De, mert bunkóztam veled ahelyett, hogy…
-Jó, mondom hogy nincs gond!
-Köszi, hogy megbocsjátasz! -mondtam hozzá bújva
-Jaj, hagyjuk már.. Na megyünk? -kérdezte
-Aha! -mondtam, ezután elindúltunk a bejárat felé
Jorge elhozott egy méregdrága helyre én meg előre paráztam, meg minden. Annyira rosszul érzem magam, ez miatt,, hiába mondja h nincs gond. Elfogyasztottuk az ebédet, a desszertnél tartottunk.
-Mi a gond? -kérdezte-Nem ízlik? Akkor rendelek mást, csak mond melyiket.
-Nem, nem. Minden nagyon finom, csak még mindíg bánt, hogy olyan voltam. Köszönöm, hogy elhoztál ide, te vagy a legeslegjobb!! -mondtam majd megkerültem az asztalt és beleültem az ölébe. -Miért kapom ezt?
-Csak úgy, mert szeretlek, és mert pár nappal ezelőtt teljesen kikeltem magambol… most kárpótolni akarlak, és éreztetni, hogy szeretlek.
-Jó, de akkor sem kellett volna.
-Ó, hát akkor bajban vagyok , mert még van meglepetésem számodra, szoval induljunk. -mondta, majd elindultunk
-De mond el mi az!! -kérleltem
-Dehogy is! Most haza megyünk!
-Miért?
-Beugrunk 2 cuccért, amit előkészítettem, jobbanmondva csak én megyek be.. -azzal kiszállt. Pár perc múlva meg vissza de előtte még bedobta a csomagtartóba a ,,cuccokat".…
Kis idő múlva pedig egy fürdőbe értünk.
Kiszálláskor ő egy szőkés vagy inkább világossbarna tincset rakott a felállított sérójába, nekem pedig egy napszemcsit adott.
-Így nem fognak felismerni??
-Csak a folyósón kell túljutni. -ezután már nem is mondott semmit.
Beértünk majd végig botorkáltam a magassarkúmba a folyósón jobb oldalamon Jorgeval. Hírtelen lekanyarodott egy kisebb folyósóra , majd jött értem 1nő aki elvezetett az öltözőmhöz. Kinyitottam a táskát és Jorge a legkevesebbet takaró bikinit rakta be.. Ekkor szembesültem, hogy ezt a fehérneműim között találta meg, kutakodott ott. Most viszont nem problémáztam ezen elkészültem, majd kiléptem ahol már Jorge várt, és elindultunk. Nagy meglepetésemre egy privált részlegbe léptünk, vagyis csak mi voltunk ott. Ennek felettébb örültem, nem kell bújkálni senki elől. A napunk további része egyszerűen csodálatos volt. Már rég nem éreztem ilyen közel magamhoz Jorget. De csak, hogy értsétek miért mondom ezt: nem telt el úgy 2 perc hogy ne ölelgettük, vagy csókolgattuk volna egymást , de ezen kívül rengeteget csúszdáztunk is. A csúszdában az volt a jó, hogy volt amikor az ő ölébe voltam , meg volt, hogy egyedül csúsztunk és amikor leértem kiemelt a vízből, annyira aranyos.
A mókának Sergio hívása vetett véget. Elmondta , hogy érkezett egy hivatalos levelem és azt Jorge lakására küldték. Ezután úgy döntöttünk hazamegyünk és megnézzük, mit kaptam. Nem sűrűn kapok hivatalos leveleket :/

Viszont miután hazaértünk az érdeklődési körünk nagyon elvándorolt… már az ajtót is alig tudtuk becsukni annyira belemerültünk egymásba, de valahogy sikerült. Utána szétdobáltunk mindent, ebben a pillanatban minden bennevolt, az összes érzés, szenvedély. Olyan volt mintha erre vártunk volna egész nap, ami igaz is.Szinte letéptük egymásról a ruhákat, nem ismertem magamra, de mégis felszabadító érzés volt.
Ezután a szokásos következett. <33
Mikor felébredtünk este 9 körül járt már az idő, ezért arra jutottunk, hogy már nem is kelünk ki az ágyból hanem hamar lefekszünk ,, aludni"...persze gondolhatjátok, hogy az én barátom nem csicsikálni akart. Neki nem számít, hogy tavasz, nyár, ősz vagy tél van, ő leállíthatatlan. Szószerint magára rakott aztán úgy puszilgattuk egymást…
-Jorge-szólítottam meg
-Mivan?
-Nagyon jól éreztem ma magam, de nemtudom hogy viszonozhatnám? És most nem arra gondolok..
-Nekem elég ha csak ittvagy velem, hozzámbújsz és szeretsz.
-Jajjj naagyon szeretlek! -bújtam oda, és puszilgattam a fejét amit utál
-Nemár! -próbált menekülni, de én ráültem… khmm… vagyis a hasánál lejebb ültem és asszem érthető, hogy nem azt csináltuk de mérgis furcsán nézett ki,  ez nem is zavart minket.
Ott röhögtünk egymáson, már azt sem tudom min, amikor úgy halottam valaki jön.
-Jorge jön valaki.. -mondtam röhögve, a hasamat fogva
-Dehogy is csak kepzelődsz-azzal csinált egy felülést és megpuszilt, majd visszafeküdt.
A lényeg, hogy fehérneműben voltam, Jorge meg bokszerban… azt akarta kezdeményezni, de én még mindíg rajta ültem. Igazam volt, tényleg jött valaki, minket meg csak 1 takaró takart el. És nem akarom ragozni, rettent ciki volt…

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Hurrá! Végre sikerült megírnom! Remélem tetszett, kövi is jön hamarosan, a helyesírásért megint elnézést kérek, igyekszem javítani <33 Pusziii mindenkinek<33

13 megjegyzés:

  1. Na vègre mär kezdtem beparázni alig varom a kovit!! Te csoda nő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Umm… köszi, de azért csoda nő nem vagyok ;) <33

      Törlés
  2. Nem tudok mit mondani! Erre nincsenek szavak! Egyszerűen káprázatos! Jorge a kis perverz! Kis szivecsKÉNK! :D nagyon siess a kövivel! <3<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen a mi szivecskénk <3 Rendben, ugy lesz!

      Törlés
  3. Nahát ez fantasztikus lett *-* Valahogy megéreztem, hogy ma rész lesz, mert amikor beléptem a G+-ba rögtön gondoltam, hogy frissítem,mert tuti új rész van és tényleg!:) Már háromszor elolvastam, nem viccelek:D Szvl nagyon kell sietned, mert baj lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Baj lesz?? O.o………… Köszi, örülöl, hogy tetszett. <33 Sietek!!

      Törlés
  4. Jezusom ez fantasztikus lett! Amig vartam! Annyira cukii*-* Nagyon siess Anna mert nem tudom mit csinálok! Nagyon nagyon! Nem szivatlak! Komolyan siess! Nagyon! De tök komolyan! :D ♡

    VálaszTörlés
  5. Jezusom ez fantasztikus lett! Amig vartam! Annyira cukii*-* Nagyon siess Anna mert nem tudom mit csinálok! Nagyon nagyon! Nem szivatlak! Komolyan siess! Nagyon! De tök komolyan! :D ♡

    VálaszTörlés
  6. Imádom *-*
    Anna ez szuper csúcs
    Siess a kovivel <3

    VálaszTörlés
  7. Jhajjjj tudtam hogy valahol itt fejezed be...majd nem birok aludni mert azon gondolkodok majd hogy "Na ugyan ki johetett" Nen juthatnék egy kis plusz infóhoz?:D
    Am szupeeeer jó lett!♡♡ Aztán nagyooon sietni!!;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Plusz info a köviben ..♡♥ köszi,igyekszem sietni!!!

      Törlés