Translate

2015. december 28., hétfő

21.rész---Hétköznapi nehézségek

,,-Na, mit mondasz? -kérdezte
-Én.. Én… igen! Persze! -ugrottam a nyakába"
-------
-Nem is voltam még ott… -mosolyogtam
-Hát most elviszelek, de tudod, hogy ott én leszek az úr , vagyis
-Vagyis te parancsolsz nekem, és én azt csinálom amit mondasz! -fejeztem be
-A cselédemnek igen jó sorsot szántam-mosolygott perverzül mire én is
-És hogy jutunk ki?? -kérdeztem
-Ömm… még nem tudom, de majd kitalálok valamit-nézett úgy mint aki gondolkodik, mire én lehajtott fejjel röhögni kezdtem
-Na jolvan, ne itt vihogjá' menj pakolni ha jönni akarsz! -utasított
-Héjj, még nem vagy úr! -mondtam , majd átszaladtam a szobámba és sietve pakolni kezdtem. Már majdnem befejeztem amikor Mechi nyitott be.
-Hé Tinu, arra gondoltam, hogy…… Te mit csinálsz? Ugye nem akartok megint elszökni? Mi ez az…
-Mechi, nyugi mindent elmagyarázok, csak fejezd be a kiabálást!! -majd becsuktam az ajtót és leült az ágyra
Én elmeséltem neki pakolás közben mindent. Vagyis a Péteres dologtól idáig.. Egy ideig nem szólt semmit. Majd fölállt és megölelt.
-Sajnálom, ami történt, de miért nem jöttél át hozzám?
-Mechi, benyitottam, de Xabival úgy aludtál, hogy nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni. -röhögtem föl, erre természetesen nem tudott mit szólni.
-Hát jó… de most ha jól értem, elmész Jorgeval.. ?
-Igen, figyelj. Örülök, hogy újból együtt vagyunk, de most neki is jobb ha nem látja a szüleit, és nem csak azért megyek vele mert szeretem, hanem mert mellette érzem most bisztonságba  magam. Ha kiderül, hogy terhes vagyok azt egyedül képtelen lennék feldolgozni, szügségem van rá.!
-Megértelek.. -mondta őszintén
-Komolyan? Azthittem lecseszel és a fejemhez vágod, hogy milyen idióták vagyunk..
-Nem, tényleg. Staysi valóban kibírhatatlan.
-Köszönöm, hogy megértesz! -öleltük eg egymást
-Na én akkor megyek, jó utat, aztán majd számolj be sz estétekről .-kacsintott és kilépett
-Mindenképp! -kiabáltam utána, majd lassan befejeztem a pakolást.
-Kicsim? -nyitott be ezúttal Jorge
-Igen? -kérdetem
-Kész vagy? -kérdezte
-Igen, felőlem mehetünk.
-Oké, beszéltem Ruggeval, ő intézi az őröket, de van durván 3 percünk, hogy lelépjünk!
-Rendben, induljunk! -mondtam
Azzal Jorge lecipelte az én 70 kilós bőröndjeimet, aztán még a sajátját is. Élvezet volt nézni ahogy szenved. Én mindvégig mellette mentem. Amikor kiértünk megszántam.
-Segítek! -azzal elvetem a kézitáskámat
-Kösz! -mondta szarkazmussaal
Aztán dezsavű érzésem támadt mikor beültünk a köcsiba és elhajtottunk. Egy pláza parkolójában találtam magam.
-De te nem itt laksz! -förmedtem rá
-Nem, nem nyugi! Csak kajáért jövünk!
-Ja , jó-nyugodtam meg

A plázában való bevásárlás nagyon emlékezetes marad. Mivel eggyikünk sem jártas a dologban, vagy 20 percig kerestünk 1 zacskó liszet. Már lassan nem a fejünk , hanem a viselkedésünk miatt néztek. A napszemcsi+kapuszni miatt senki nem ismert fel, ezért nem volt annyira ciki… khmm.. Annyira!

Aztán végre megérkeztünk. Egy nagyobb fajta lakásba fogunk ideiglenesen élni. A lakás 3 szobából, 1 nappaliból ami egybe van nyitva a konyhával, és hihetetlen módon 2 fürdőszobából áll. (Bár mi szerintem csak az egyiket fogjuk használni). Ezenkívül van egy hatalmas erkély, amiről vagy 50 m magasról lehet köpködni az embereket, ugyanis ez a 4.emelet. A lakás szépségéről még órákon át tudnék beszélni, de ez a kép mindent elmond helyettem:

De tényleg mintha egy vadonatúj lakásba léptem volna be, ez érthető, mivel nem itt kellett laknia.
-Na, tetszik? -kérdezte, miután végigmértem hol vagyok
-Imádom!
-Az jó, ugyanis szoros barátságot kell kötnöd a franciaággyal -mosolygott perverzül ;)
A háló:

Azután fölültetett a pultra és heves csókolózásba kezdtünk, majd az ölébe vett és így vitt be a hálóba, de utána semmi.
-Nem kellene csinálnod még valamit? -kérdeztem
-Éhes vagyok, így nem megy! - hisztizett
-Gyere, vezettem ki a konyhába.
-Mit csinálsz? -értetlenkedett
-Kaját! Mit csinálnék?
-De te nem tudsz főzni! -mondta -Abból eddig sosem lett semmi jó.
-Ez nem igaz, virslit tudok csinálni-mondani akartam még de..
-Ez még csak 1??
-Jó, igazad van-röhögtem , aztán műszipogásba kezdtem , mire megölelt és bekapcsolódott
-Ne sírj, nem a te hibád, ne okold magad, nem te tehetsz róla! -nyugtatott szarkazmusosan
-Na jolvan-vett elő egy nagy tányért!
-Na most, mit csinálsz? -kérdeztem
-Főzni fogok! -jelentette ki komolyan
-Mivan?? -kezdtem el röhögni
-Azt edénybe kell, nem tányéron. Pff.. Ennyit még én is tudok! -dicsekedtem
-Tudod mit? Rendeljünk pizzát, az a bisztos!
-Milyent? -kérdeztem, majd kiválasztottuk és megrendeltük
Amíg kiér úgy döntöttünk TV-zünk.
-Amúgy… -kezdett bele
-Ne sssss!- Csitítottam-Most jön a csók! -bújtam közelebb hozzá
-Miután vége lett a csókos jelenetnek felemelte az államat és megcsókolt, én meg szokás szerint vissza, de csöngettek.
-Megyek! -kelt föl és kifizette a pizzát
                                               ***
Miután megettük :
-Mit akartál a romi film közben mondani?
-Csak meg akartam kérdezni, hogy tudod-e használni a mosógépet.
-Te egy csókjelenetnél…. Tudod mit? Ne, ne is mondj semmit. Amúgy bisztos, vagyis remélem tudom használni, de bisztos van valami útmutatás és az alapján menni fog! -mondtam
-Olvasni tudsz? -kérdezte
-Hülyegyerek! -vágtam be a durcit
-Tudod, hogy szeretlek! -mondta
-Tudom! -mondtam

-Mostmár ettem, szoval.. -Húzott föl a székről
-Szóval? -kérdeztem
-Úri emberhez méltóan fölteszem a kérdést: Lenne-e kedve egy kis időt tölteni velem a hálóban?
-Hát nem is tudom… -kérettem magam, mire ő már gyakorolta a vérszívást a nyakamon, persze óvatosan
-Hát…. -gondolkoztam
-Aludhatsz a hasamon! -mondta
-Oké! -mentem bele, nem mintha amúgy nem akartam volna, de így még rajta kívül egyéb engedményt kapok… ;)
Aztán becsuktuk magunk mögött az ajtót és azt csináltuk amihez a színészeten kívül a legjobban ,, értünk" (XDD)
                                                       ***
Mire fölkeltünk már este 10 volt, de még így is hulla fáradtak voltunk, mert tegnap nem igazán aludt egyikünk sem.
-Tudod min gondolkoztam? -kérdezte
-Nem!
-Ez a hétköznapi élet azt hittem sokkal könnyebb lesz, de nem az.
-Hát nem, de most pár hetet kibírunk, amíg a nem kívánatos személyek eltűnnek.
-Lehet, hogy nem akarok visszamenni, nem érdekel milyen nehéz ez az élet. -mondtam
-Majd meglátjuk! -mondta ásítások között, mire én a hasára hajtottam a fejem és lassan elfogott az álom.

*****************************************************************





14 megjegyzés:

  1. Mèg este is örömmel olvasom a blogod mert mimdig új dolgokat találsz ki ès ezt imádom

    A dèmonok mikor tèrnek vissza mert èn meg a dèmontesóm is (ha szolhatok a nevèbe) már magyon várjuk


    Hamar kövit csajszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze hogy szólhatsz :D Démon imádok vagyunk, nem tehetünk róla :D ♡

      Törlés
    2. Köszönöm <333 Nagyon jól esik amit írtál <33
      Majd nemsokára visszajönnek:)
      Sietek!

      Törlés
  2. Drága barátném♡ :D (ezentúl ez leszel :D)
    Ez az egész blog lenyűgőző tulajdonképpen. Imádom az összes aranyos, romantikus, vagy éppen vicces pillanatát, és tutira beleélem magam. Most biztos azt hiszed nyalizni akarok de nem. Körülbelül 12x olvastam újra az egészet mert imádom, és megunhatatlan! Nem tudom elégszer mondani. A többi blogért is 100%-osan oda vagyok de ez a kedvencem!♡ Megfogott, és nem hagy szabadulni! (Bár nem is akarok) ((Hajjaj egy költő veszett el bennem :D))
    És az az igazság hogy mindig nagyon izgulok hogy mikor jön új rész!♡ Mindig romantikus, vicces, kalandos, szomorú, vagy komoly részeket hozol, de mindegyiket imádom♡
    Szóval igen, a többit majd a következőnél♡ Siess barátném!:D
    U.i: Igen, a démonokat nagyon várjuk!♡ :D
    Puszi♡:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú! Most nagyon nehéz helyzetbe hoztál, ugyanis nagyon nehéz megfogalmazni amit most érzek de megpróbálom. Először is nagyon köszönöm, de tényleg rettenetesen! Tényleg nehéz leírni. Kb annyi hogy könnyes szemekkel ülök a gép előtt, és nem tudom mit írjak… én soha nem gondoltam, hogy valakinek ennyire fog ez az egész tetszeni, pláne, hogy a kedvence lesz. Ez nagyon jó érzés és nagyon örülök, hogy tetszik! <333333333333333333333333Köszönöm <33
      Nemsokára hozom a démonokat is, szerintem rájöttök vagy majd megérzitek mikor jönnek ;)
      Sietek!

      Törlés
    2. Ja és puszi neked is <333

      Törlés
  3. Fantaszikus lett <3 Imádtam, nagyon siess:) ha lehetne egy tanácsom akkor felhívnám a figyelmedet a helyesírásra:) nagyszerű a blogod, imádom, de néha ejtesz hibákat <3 ha kijavítod akkor tökéletes lesz könyvnek is a blog:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm<3Sietek! Igen, próbálok figyelni a helyesírásra, de ez fél 12-kor nem könnyű XD
      De majd javítom ;)

      Törlés
    2. Akkor nem szóltam:D Amúgy nehogy bántásnak vedd, nem bolt szándékom ezzel téged megsérteni <3

      Törlés
    3. Neeem nyugi, nem vettem annak <333
      Rád sosem tudnék haragudni<33, meg amúgy sem vagyok az a fajta:D

      Törlés
  4. hiper szuper lett! Végre jortini! Nagyon siess!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett *-* Imádtam S-I-E-S-S a kovivel 😊❤😍

    VálaszTörlés