Translate

2015. december 19., szombat

16.rész---Ne kérd tőlem ezt!

Eljött ez a nap is igaz, hogy a végén de a lényeg h 19.- én Jorge szülinapján kész az új rész, ami kissé depis lehet, de azért remélem tetszik, kövi , ha minden igaz holnap jön ami már hosszabbra igérkezik  ;) 

Az utóbbi 3 hónpban leforgattuk a violetta utolsó epizódját, és a prémium perces epizódot is. Semmi különös nem történt. Vendégszerepet kaptunk a TVD-ben , várom már a forgatást, de ennek a dolognak van egy roszabb oldala is. Nem mi utazunk Atlantába , haanem a stáb hozzánk, és mivel a 2 sorozat rendezői nagyon jóban vannak ezért Nina Ian Paul és Candice , hát mit gondoltok hol fognak ideiglenesen lenni?? Hát persze, hogy nálunk. Ezzel semmi gondom nincs, ellentétben Jorgeval. Ő amióta megtudta, hogy Ninát lehetséges , hogy elkísérik a szülei, azóta teljesen… hogy is mondjam, bunkó mindenkivel es nagyon semmi sem izgatja úgy mint régebben. Folyamatosan stresszel, idegeskedik, vagy éppen leszar nagyivből mindent.

Ülünk reggelinél. :
-Jorge nem kérsz palacsintát?? -kérdezte Cande
-Nem tudok enni elfogyott a gyógyszerem! -válaszolt Jorge gúnyos erőltetett mosollyal
-Oké. -mondta Cande fölhúzott szemőldökkel és közben elfordult
-ömm.. Szerintem mardt még, pont tegnap láttam a gyógyszer dobozát, ottvan a pulton valahol, nézd meg! -mondtam
Jorge nagy kedvvel odasétált a pulthoz.
-Itt ku* rvára nincs semmi! -mondta ingerülten
-Pedig-nyeltem le egy falatot-ott kell lenie! -válaszoltam és odasétáltam a konyhapulthoz.
-Mit kerestek? -kérdezte Lodo, miközben egy poharat vett ki a szekrényből
-Jorge gyógyszerét, tudod ilyen sárga kis dobozka??!?? -kérdeztem
-Auchh, azt pont tegnap dobtam ki… azthittem üres és… -harapott a szájába Lodo idegességében
-Na phasztmeg!! Ez kurv@ jó! -mondta Jorge szarkazmussal
-De phasztki, annyi nem volt, hogy megnézd van-e benne?? -cseszte le Jorge Lodot aki megszeppentve állt.
-Én..  bocsi.. De ha elmondod, hogy hol lehet kapni veszek neked jóváteszem és.. -kezdte Lodo
-Aha, elmész a világ másik végére , vagy megvárjuk amíg 3 hét múlva megjön?? Addig meg hogy a sz@rba eszek??
-Jorge állj már le! -nyugtattam
-Hagyjál a pics*ba te is! -káromkodott majd fölviharzott gondolom a szobájába
-Mit csinál? -kérdezte Calri
-Megnézem! - ment fel Rugge
Eltelt kb. 3 perc: Hallottuk Rugge léptét , ezért mindenki felé fordult. -Na? -kérdezte Alba
Rugge csak fejcsóválással jelezte , hogy semmi jó nincs.
-De mégis mi lelte?? -kérdezte Merci értetlenül
-Azóta ilyen, amióta megtudta, hogy Ninájékkal jön az anyja.. -húztam félre a számat
-De az miért baj? -kérdezte Diego
-Jorge mérges a szüleire, 3 éve nem beszéltek, Nina az első gyerek volt mindig a kedvenc, aztán őt elhanyagolták.. De ha még úgy is nézzük nemhiszem, hogy bárki örülne ha olyanok lennének a szülei, mint az övé és eljönnének ide, közben meg ugye én meg ez a bizonyos kapcsolat is.. -mondtam, és közben én is meglepődtem, hogy tényleg ennyi baja lehet, vay még több.
-Jó, de Lodo akkor sem érdemelte ezt! -védte Facu Lodot
-Nem jó ez így! -álltam föl és indultam az emeletre megnézni az én ,, duzzogós manómat''!
Benyitottam és úgy tűnt alszik. Én befeküdtem mellé és átöleltem úgy ahogy ő szokott engem. Tudtam, hogy valójában nem is alszik csak próbál, ezért megszólítottam:
-Az a rohadt gyógyszer megérte ezt?
-Tudom, hogy nem… nem jutott esszembe de holnap úgyis megyek az 1. műtételőkészítőre, majd… szerzek! -felelte
-És ott mi lesz? -kérdeztem
-Elvileg szurikat kapok.. -válaszolt
-Jorge, én nem tudom titkolni, mérges vagyok rád! Nem akarom jószemmel nézni, ahogy jelenetet rendezel meg káromkodsz! -ültem fel-Elegem van , hogy rajtunk és rajtam töltöd ki a dühödet, de főleg velem nem bánsz már úgy mint régen… én értem, hogy.. -félbeszakított
-Nem értesz semmit! Nem is gondolnád, hogy most mennyi gondom van. Amikor a legjobban kellene a támogatásod mit csinálsz? Idejössz játszod az aranyosat aztán meg ezt az egészet magadra fordítod! Miért van az, hogy mindig minden rólad szól?? Hihetetlen, hogy megint a te neved fűződik ehhez, hihetetlen, hogy körülötted forog a világ!!? -emelte fel a hangját
-EZ NEM IGAZ-kiabáltam már én is-de ne várd, hogy végignézzem ezt az egészet!-viharoztam ki a szobából!
Pár perc mulva Alba jött be.
-Minden rendben? -kérdezte
-Nem.. Azthiszem szakítottunk Jorgeval-sírtam el magamat
-De azt meg hogy? -kérdezte döbbenten
-Állandóan veszekszün, már nem bírom!!
-Tini, de ha szeretitek egymást?? -sóhajtott Alba
-NEM! Én szeretem, ő már nembisztos..


A nap további részét egyedül töltöttem, nemtudom, hogy mi van most köztünk.. :(

Vacsoránál :

Jorge nem jelent meg, a többiek szerencsére nem faggatóztak.. Miután szomorú hangulatban elfogyasztottuk a vacsorát fölmentem és nem tudtam magammal mit kezdeni, foggalmam sincs hogy áll most az életem, annyi merszem meg nincs, hogy Jorget megkerdezzem…

Másnap reggel: 

Egész éjjel nem aludtam semmit, ezért érthető, hogy reggel 6 körül már fölöltözve léptem ki az ajtón.
-Szia! -köszöntem félve
-Szia! -köszönt vissza Jorge
-Hova ilyen korán?
-Kórház…- felelte és éreztem, hogy ő is el van veszve, legszívesebben megöleltem volna, de nem mertem...
Nem bírtam megállni elsírtam magam, itt áll a közelemben , de mégis távol.
-Mj a baj? -kérdezte
-Csak… -akadoztam és néztem könnyesen a földet
-Szeretlek! -mondtam ki majd nehezen ránéztem
-Én is-suttogta őszintén-viszont most először magamban kell rendet raaknom, nem akarlak megbántani, ezt egyedül kell végigcsinálnom , ezért szeretném ha tartanánk szünetet amig ez lezajlik
-Kérlek ne kérj tőlem ijet!! -fogtam meg a kezét

-A te érdekedben teszem, néha nem vagyok önmagam..
-Dee nem érdekel, szertlek!! -sírtam és szorítottam mégjobban a kezét
-Mennem kell! -jelentete ki és lassan elengedte a kezem, majd elment..



#######################################################



13 megjegyzés:

  1. Jézusom
    Az egészet elkerekedett szemekkel olvastam *-*
    Nagyon Imádtam
    Koviii?

    VálaszTörlés
  2. Most megakarsz siratni asszony hat ez valami csoda jó lett leszámítva a feszekedős rèszeket de imadtam bár egy könnycsepp legördült az arcomon aig várom a kövit siess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nem az a cél , hogy megsirassalak, de kellett 1 ilyen rész is :( .Örülök, hogy tetszett.

      Törlés
  3. Na ne már! Most miért? Olyan szomorú lettem! Amūgy FENOMENÁLIS lett! Tini és Jorge :( ;( nagyon siess a kövivel! Egy kérdés: Jorge benne lesz a kövi részbe? (remélem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen benne lesz :) Tudom, hogy szomorú :( de ennek lesz jelentősége

      Törlés
  4. Istenem...Ez...ERRE NEM TALÁLOK SZAVAKAT! AAAAAA TÖKÉLETESEN IS TÚL! NAGYON SIESS♡♡ jajj ez baromi jó volt♡ Lesz még démonos? Légysziiii😂💟

    VálaszTörlés
  5. Istenem...Ez...ERRE NEM TALÁLOK SZAVAKAT! AAAAAA TÖKÉLETESEN IS TÚL! NAGYON SIESS♡♡ jajj ez baromi jó volt♡ Lesz még démonos? Légysziiii😂💟

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :) Igen lesz még démonos de majd picit később , de nyugi lesz még :) sietek!!

      Törlés
  6. Azta *-* Nagyon jó lett! Én igazából nagyot nevettem a gyógyszeres dolgon, nem tudom miér :D Rohadt jó lett, siess nagyon:)

    VálaszTörlés